WAT DOET UNSA >> SERVICE

REIZEN: Regeling voor een gepaste en economische vlucht

We hebben als stichting veel goede contacten met een heel aantal gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen zodat we een goede gelegenheid hebben een betrouwbare en economische vlucht aan te bieden. Zodra je in Zuid Afrika aankomt is het de bedoeling dat er iemand voor je klaar staat om je op te halen. Dat kan de werkgever zijn, of medestudenten van je huisvesting of misschien een shuttle die we voor je regelen. In de laatste twee gevallen zijn er logischerwijs kosten aan verbonden. Bij de studenten die je ophalen is het meestal wat benzinegeld en bij de shuttle spreken we een gepast tarief af, wat je zelf, aan het einde van je rit, met de bestuurder van de shuttle in contanten afrekend.

Indien je wilt dat je werkgever je ophaalt van het vliegveld, spreken we af dat jij de werkgever benadert en hem vraagt of je hem of haar op het vliegveld zal ontmoeten. Je laat ons natuurlijk weten wat daaruit is gekomen of houdt ons met een cc’tje op de hoogte zodat we weten wat er gaat gebeuren.