GEINTERESSEERD?

Nadat je ingeschreven bent

Je zult zien dat er dan heel veel informatie op je afkomt van wat allemaal gedaan moet worden.

Zodra we gaan kijken naar de plaatsingsmogelijkheden dan kijken we ook naar je voorkeurslijstje. Sommige studenten willen graag met z’n tweeën of in een groepje, of bij 1 bedrijf of in dezelfde stad bij elkaar, of het kan zijn dat een bepaalde stad je voorkeur heeft, of het kan een klein of middel groot bedrijf zijn, of meer in productie, of liever iets bij een universiteit voor onderzoek. Mochten we zien dat er zaken op de voorkeurslijst zijn die toch te moeilijk worden of dat we moeten gaan afwijken, dan laten we je dat uiteraard weten en gaan we kijken wat de mogelijke gevolgen zijn.

Alle informatie loopt via e-mail, maar er mag uiteraard gebeld worden als je toch een snelle vraag hebt of er is niet echt duidelijk is. We proberen je binnen een dag antwoord te sturen. Duurt het langer dan gaat er iets niet goed en moet je misschien het mailtje even herhalen. Het mag zijn dat het niet aangekomen is.

Denk er aan dat we met de plaatsingen niet alles per telefoon af kunnen doen. De bedrijven vragen ons vaak om langs te komen om zaken te bespreken en dat kan betekenen dat we naar Kaapstad of Durban moeten vliegen om zaken rond te krijgen.

Bij vragen, kom gerust bij ons langs per e-mail albert@unsa.nl